четверг, 13 августа 2015 г.

Рубрика "Вдох с ОЭ" - Новый релиз ТМ Lesia Zgharda



Здравствуйте наши феечки, сегодня в рамках нашей постоянной рубрики
Вдох с ОЭ у нас ТМ Lesia Zgharda и новый релиз!!
Пост подготовлен автором коллекции Lesia Zgharda.
 
Привіт усім штампувальникам )))) Сьогодні покажу вам новинки, про які мене вже дууууже давно і довго просили ))) звичайно ж всі, хто з нетерпінням їх чекав зараз себе упізнають ))
новий реліз липень
Отож колекцію я нарекла "Суккуленти", які у мене асоціюються з частинкою літа, тепла та пустелею навіть серед зими і морозів. Розпочну з улюблених мною наборів-віночків. Так вже мені полюбились такі штампи, з яких на власний розсуд можна наштампувати чудову композицію (і не лише у формі кола), а цього разу також прикрасити її рамкою-стрічкою та одним із лаконічних написів. Бачу, скоро у нас будуть віночки на всі випадки життя, пори року і взагалі будь-які оказії ))) ))
Реліз липень 2015_1


Тематика текстових штампів досить широка, традиційно на "вічні" теми - щастя, добро, дружба, радість, любов... і багааааато власне суккулентів )) різних видів, форм та розмірів, які чудово пасують до розмальовування.
Реліз липень 2015_2
А оскільки я казала що зимою мені хочеться мати не лише спогади про літо, а й його живу частинку, то вас чекає багато різноманітних флораріумів, наприклад як FL125 на малюнку нижче. Ці геометричні форми із скла та металу створюють неповторний настрій у кімнаті... і я закохалась у них із першого погляду ))) і звичайно ж не могла не намалювати ))
Реліз липень 2015_3
А оскільки я люблю залишати місце вашій фантазії ))), то створила набори з безліччю варіантів для поєднання, які можна не розмальовувати додатково, а просто одразу ж штампувати чорнилами відповідних кольорів. Як на мене, то дуже цікаво фантазувати буде з допомогою набору N067. З ним можна "виростити" кактуси у вазонах на власний смак та розмір поєднуючи великі та маленькі відростки. Окрім цього ви можете дати їм зацвісти, а також захистити від холоду куполом-колбою ))
Реліз липень 2015_4
Для прикладу як на зразочках нижче:
Реліз липень 2015_зразок 2 Реліз липень 2015_зразок 1 Порожні флораріуми можна наповнити грунтом та пісочком, а також кактусами і рослинками з набору N068 за власним бажанням Реліз липень 2015_5 А можна розмалювати вже готові слоїчки з суккулентами )) і слова-акценти у текстових штампах, чим додатково підкреслити кольором важливість написаного Реліз липень 2015_6 Поєднувати між собою можна абсолютно різні набори, від чого композиція ставатиме тільки цікавішою, як от на цьому зразку: Реліз липень 2015_зразок 3
Сподіваюсь, що ці штампики знайдуть своїх вірних поціновувачів, і з їх допомогою на світ народиться багато ваших чудових робіт!
З найкращими побажаннями для вас,

Комментариев нет:

Отправить комментарий